29. jan. 2011

NYT GLATTEJERN!!!! :-D


JEG GLEMTE HELT AT FORTÆLLE AT JEG HAR KØBT ET NYT GLATTEJERN! :D

men hold da kæft hvor er jeg glad for det glattejern! Det er fra HH Simonsen og er bare perfekt! Det gamle jeg havde var fra Remington og var OVERHOVEDET ikke ligeså godt. Selvom mit gamle Remington faktisk levede okay op til mine standarder er det her bare sååe meget bedre! Det løber bare meget bedre gennem mit hår og det virker også mere luksuriøst! Jeg har hørt meget om at HH Simonsen er et godt alternativ til et GHD glattejern. Og det er det også! Jeg har prøvet 5 glattejern i mit liv og det her er uden tvivl det bedste! jeg er simpelthen så glad for det! Den model jeg har købt hedder vist "HH Simonsen Ecolite". Du kan få den for 499,- og det er et rigtig godt køb da den er ligeså god som et GHD glattejern til 1200.. Så alle mine elskelige læsere burde helt klart anskaffe sig sådan et af slagsen! Det er bare gur! Man kan også krølle sit hår og lave bølger med det. Alt sammen for 499.. jeg er fuldstændig blown away..
men det var det (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar