8. mar. 2011

Stadig syg..


Jeg er stadig ret syg, så det er ikke mega sjovt. Specielt fordi jeg har projektuge.. Og i morgen skal vi have taget klasse billede... Så jeg skal formå at se nogenlunde pæn ud hvis det altså er muligt.
Jeg har egentligt altid haft sådan et love/hate forhold til klassebilleder.. Altså på en måde er det jo sjovt og rart at have et minde om sin klasse i billedeform, men hvis alle personerne på billedet ligner abe-mutanter er det ikke lige det fedeste.. Mit værste maridt er at smile.. jeg hader det!!
1. Jeg har ret brede kæber, så mine kæber bliver utrolig brede..
2. Jeg har en smule overbid. Man kan ikke rigtig se det normalt men når jeg virkelig fyrer tandsmilet skal man passe på ikke at få nogle tænder i baghovedet..
- så ja, i guess klassebilleder ikke lige er my thing..

Og i øvrigt har jeg købt nyt tøj, selvfølgelig fra H&M da jeg elsker deres forårskollektion. Er virkelig blevet meget mere interreseret i tøj&mode! Har altid gerne ville være journalist, men modejournalist kunne være mega fed! :-D - nok mest en drøm, men stadig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar